Toimitus & asiakaspalautus ehdot
- Maksuvaihtoehtoina ovat Paypal tai tilisiirto.
Tilauksenteko:
Kun olet lisännyt ostoskoriin tuotteet, joita haluat tilata. Voit maksuvaiheessa päättää, haluatko maksaa tuotteet tilisiirtona vai suorittaa maksun Paypal:in kautta.
(Muistathan, että Paypal maksu onnistuu vain silloin, jos sinulla on entuudestaan olemassa Paypal tili. Paypal tilin perustaminen on täysin ilmaista ja sen avulla on entistä helpompaa suorittaa maksuja jatkossa). Lisätietoja Paypal tilin perustamisesta: https://www.paypal.com/fi/webapps/mpp/home
- Tilisiirto. Lähetämme sinulle vielä tilausvahvistuksen jälkeen toisen sähköpostin, jossa mainitaan viitenumero ja tilinumero maksua varten. Tässä tapauksessa maksun voit suorittaa pankistasi 5 työpäivän sisällä. Mikäli tilausta ei annetussa ajassa makseta, katsotaan tilaus peruutetuksi ja poistamme sen ilman erillistä ilmoitusta. Ota meihin yhteyttä halutessasi sopia poikkeavasta maksuajasta.
- Paypal maksutapa veloittaa sinulta välittömästi ostokset.
- Saat sähköpostiisi automaattisen tilausvahvistuksen onnistuneen tilauksenteon jälkeen.
Toimitus:
Palautus:
- Jos et ole tyytyväinen postimyynnillä tilaamaasi tuotteeseen, voit peruuttaa tilauksen 14 vuorokauden kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta.
Huom!
13.6.2014 voimaantulleen uuden kuluttajasuojalain mukaisesti virheettömän tuotteen palautuksesta aiheutuvista kuluista vastaa tilaaja. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä lähetyksiä.
- Ilmoitus palautuksesta tulee tehdä aina tilauksen mukana toimitettavalla kuitin tiedoilla.
- Tuotteet tulee palauttaa samassa lähetyspakkauksessa
- Jos asiakkaan lähettämä asiakaspalautus katoaa palautuksen aikana, korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain, jos asiakkaalla on palautuksen yhteydessä saatu kuitti/tosite Itellan kautta.
-Rahasi palautetaan 2-5 arkipäivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen.
Huom! Korut, sukat ja sukkahousut ovat hygieniatuotteita. Edellä mainittujen tuotteiden palautuksia ei hyväksytä, jos myyntipakkaus on avattu, sinetti poistettu tai tuotteita on testattu.
- Mikäli palautettava tuote on virheellinen asiakkaan aiheuttamasta syystä (käyttöönotettu, vaurioitunut, lemmikkieläimen karvoja) ei Zada Fashion ole velvollinen hyvittämään palautetusta tuotteesta täyttä hintaa. Pidätämme aina vähintään 40% myyntihinnasta vahingonkorvauksena.
- Valitettavasti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta paketit voivat vaurioitua postikuljetuksen aikana. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnäollessa. Jos lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilaamasi tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee HETI postissa vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme. Liitä sähköpostiin kuva vaurioituneesta tuotteesta/lähetyksestä ja sovitaan uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen 7 pv palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.
- Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.
All rights reserved, copyright by Zada Fashion 2014-